Páginas

segunda-feira, setembro 25, 2006

GOVERNO ESPANHOL RELEGA OS PORTOS GALEGOS A CATEGORIA SUB-REGIONAL

Segundo publicou onte "La Voz de Galicia" o governo espanhol relega os portos galegos à categoria sub-regional.

Isto pode ter conseqüências numa merma dos futuros investimentos em infra-estruturas de transportes intermodais.

Os maiores investimentos destinarão-se ao eixo Barcelona-Algeciras.

Na previsão de tránsitos marítimos incluida polo Ministério de Fomento espanhol no Plano de Infraestruturas de Transporte, Galiza sai muito mal parada, pesse aos esforços que se estão levando a fim na área de Vigo e Corunha.

Os grandes aumentos previstos por Fomento acham-se no eixo mediterráneo Barcelona-Tarragona-Valencia-Cartagena-Algeciras.

Na zona atlántica e cantábrica destacam os crescimentos de Xixón e Bilbo.

Galiza nunca sairá do fundo das estatísticas sócio-económicas estatais e europeias de manter-se uma política neo-colonial desde o estado espanhol.

Os maiores portos experimentarão maior tránsito e conseqüentemente receberão maior financiamento estatal.

Todos os discursos que predicam o trabalho arreio para conseguir a convergência regional são discursinhos políticos trucados. Lixo.

Os mais fortes crescerão mais e a maior ritmo que os pequenos mas isto fica feio dize-lo em boca dos apóstolos da igualdade e do socialismo espanhol, Zapatero, Blanco e Tourinho...

O Bng apoiará os novos orçamentos do estado para 2007.

Para que? polo compadreio no novo governo da Junta??

Galiza esmorece e contudo vendem-nos os novos orçamentos como os melhores da história.

Tudo uma farsa.

1 comentário:

Unknown disse...

Pero vamos a ver, donde estan los grandes puertos?, donde esta la industria, Barcelona, Algeciras, eso son puertos, Valencia, Bilbao, Gijon, no se pueden comparar con otros digamos... no tan importantes, viaja un poco chico. Ferrol, La Coruña Villagarcia, Marín, Vigo, son otra cosa, en cuanto a movimiento de mercancias son puertos de tercera o cuarta, y eso es asi, y no hay nada de malo en ello, las cosas son como son, luego os hacen los puertos exteriores de La Coruña y Ferrol y también os quejais, a ver si somos un poquitín más serios, que es lo que queremos....un poquito de por facvor.